Blog

6 Pintu Skrin Magnet Terbaik 2024, Diuji & Disemak - Bob Vila

Oleh Timothy Dale dan Debbie Wolfe |Dikemas kini 30 Okt 2023 2:21 PTG

Kami mungkin memperoleh hasil daripada produk yang tersedia di halaman ini dan mengambil bahagian dalam program gabungan.Ketahui lebih lanjut. ခိုင်ခံ့သောဂျာစီချည်ထည်

6 Pintu Skrin Magnet Terbaik 2024, Diuji & Disemak - Bob Vila

Foto: Debbie Wolfe untuk Bob Vila

Cuaca panas bermakna banyak keluar masuk halaman, geladak dan teres.Tetapi apabila pepijat menyerang anda, bercakap tentang lalat dalam salap!Ia boleh mendarat pada makanan anda, berdengung di muka anda, menggigit, menyengat, dan sebaliknya merosakkan hari anda.

Nasib baik, pintu skrin magnet boleh membantu anda mengakali serangga dengan menutup dengan cepat sebelum mereka boleh mengikuti di belakang anda.Pintu ini juga menghalang habuk dan kotoran dengan berkesan sambil membenarkan udara segar, cahaya matahari dan angin masuk.

Tidak seperti pintu skrin berengsel konvensional atau pintu skrin gelangsar, pintu skrin magnet biasanya datang sebagai dua panel jejaring yang dilekatkan pada bingkai pintu menggunakan pelekat, Velcro, paku atau pengikat lain.Panel, yang mempunyai magnet berwajaran yang dijahit ke dalam jaring jaring, direka bentuk untuk disatukan di tengah, serupa dengan tirai teater.Selepas seseorang melalui, magnet ditarik antara satu sama lain untuk menutup pintu dengan cepat, perlahan-lahan, dan senyap di jahitan.Fungsi tutup automatik pada pintu skrin magnet terbaik ini menjadikannya sesuai untuk keluarga aktif dengan anak-anak dan haiwan peliharaan.

Model di bawah mewakili beberapa pilihan pintu skrin magnetik terbaik di pasaran dalam pelbagai kategori.Kami telah menguji pintu skrin magnetik teratas yang tersedia untuk membantu anda memilih yang sesuai untuk rumah anda.Ketahui tentang perkara yang masuk ke dalam pintu skrin berkualiti tinggi dan cara memilih yang paling sesuai untuk rumah anda.

Foto: Debbie Wolfe untuk Bob Vila

Kami menguji pintu skrin magnetik mengikut rubrik yang ditetapkan yang termasuk kriteria jenis bahan, pemasangan, prestasi dan ketahanan.Kami menilai skrin pada skala 0 hingga 4 untuk menentukan skor mereka.

Kami memasang setiap skrin di pintu dengan saiz yang sesuai.Mengikuti arahan pakej atau menggunakan arahan video di tapak penjual, kami menentukan kemudahan pemasangan.Seterusnya, kami mempertimbangkan ketahanan bahan pemasangan.

Kami berjalan melalui setiap pintu skrin beberapa kali untuk menguji ketahanan skrin dan sejauh mana penutupan magnetik berfungsi dan membenarkan anjing kami melakukan perkara yang sama.Kami memerhatikan bagaimana jalur magnet dimeterai selepas setiap laluan.Kemudian, kami menyediakan kipas berkuasa tinggi untuk menentukan sejauh mana skrin kekal tertutup dengan angin yang kuat.Akhir sekali, kami mengalih keluar setiap skrin untuk menentukan betapa mudahnya untuk melaraskan.Dengan memasang skrin dalam situasi kehidupan sebenar, kami dapat memahami sejauh mana ia berfungsi secara keseluruhan.

Memandangkan kami telah membincangkan pengalaman kami dengan produk, di bawah ialah produk yang kami pilih dan beberapa maklumat tentang bahan, saiz dan jenisnya, serta beberapa kebaikan dan keburukan bagi setiap pilihan.Ingat, pintu skrin magnet yang diserlahkan di bawah adalah berprestasi terbaik dalam kualiti bingkai dan jejaring, harga dan ciri penting lain.

Jaring poliester yang ditenun ketat dan dinaik taraf bagi pintu skrin magnet Flux Phenom menawarkan ketahanan gentian kaca dengan keterlihatan dan aliran udara poliester.Tepinya diperkukuh sepenuhnya dengan payung ibu jari untuk keselamatan tambahan, memastikan pintu skrin magnetik boleh tahan dengan pergerakan haiwan peliharaan dan kanak-kanak yang cergas.

Pintu skrin magnet bebas tangan ini sesuai dengan saiz pintu sehingga 38 inci lebar dengan 82 inci panjang, bermakna ia sesuai untuk mana-mana bingkai pintu yang lebarnya 38 inci atau kurang dan ketinggian 82 inci atau kurang.Jaring boleh ditolak terbuka oleh kebanyakan kucing, anjing dan kanak-kanak, dan 26 magnet berat yang mengalir di jahitan akan menutup jaringan di belakangnya.

Tutorial video dengan arahan pemasangan disertakan dengan pintu, tetapi ia agak intuitif dan secara keseluruhan mudah dipasang.Memandangkan kami mempunyai rangka pintu aluminium, kami menggunakan pita cangkuk dan gelung yang disertakan dengan skrin.Terdapat juga paku payung yang disertakan untuk pemasangan bingkai kayu.Sistem Velcro ini memudahkan untuk mengeluarkan skrin jika perlu.Bahan skrin poliester magnetik terasa kukuh, dan semua magnet di sepanjang bukaan jatuh ke tempatnya apabila masuk dan keluar.Kami mendapati ia dibuka dengan mudah tanpa perlu menggunakan tangan kami, dan anjing kami tidak mempunyai masalah untuk masuk dan keluar.

Dapatkan pintu skrin magnet Flux Phenom di Amazon.

Mesh gentian kaca tahan api, kalis kakisan, tugas berat Pintu Skrin Magnetik Magzo mempunyai ketahanan yang lebih baik daripada produk mesh poliester.Pintu skrin 36-kali-98-inci dibuka dengan tolakan untuk membenarkan orang ramai dan haiwan peliharaan keluar masuk dengan bebas, manakala berat magnet kuat yang dijahit pada tepi skrin menarik kedua-dua belah ke tempat semula.

Pintu skrin magnetik ini menggunakan reka bentuk hasp pelekat kalis angin di bahagian tengah dan bawah pintu skrin untuk mengelakkannya daripada diterbangkan angin kencang.Terdapat juga paku tambahan untuk membantu mengamankan jalur pelekat yang digunakan untuk pemasangan.

Dalam ujian, kami mendapati bahawa skrin magnetik ini sangat tahan lama.Ia lebih berat daripada skrin jejaring poliester, dan beratnya membantu mengekalkan skrin pada tempatnya pada hari yang berangin.Reka bentuk selak pengait pada bahagian tengah dan bawah tirai pintu skrin juga membantu mengekalkan skrin pada tempatnya pada hari berangin.Ia dibuka dengan mudah semasa kami melaluinya, dan anjing kami boleh masuk dan keluar tanpa merosakkan atau menariknya dari dinding.

Dapatkan pintu skrin magnet Magzo di Amazon.

Untuk bebas pepijat pada bajet, pertimbangkan Pintu Skrin Magnetik Homearda.Ia menggunakan jalur Velcro untuk pemasangan pantas dan mudah pada rangka pintu melalui sandaran pelekat, yang membolehkan pintu dipasang dan diturunkan dengan mudah.

Kayu berwajaran di tepi bawah skrin mesh gentian kaca menghalang pintu 36-kali-82 inci daripada bertiup terbuka oleh angin.Dengan 26 magnet berkuasa yang dijahit pada tepi bertetulang, pintu skrin magnetik ini menampilkan penutupan yang cepat dan senyap yang tidak akan mengganggu aktiviti di dalam atau luar.

Dalam ujian kami mendapati bahawa pintu skrin magnetik ini berfungsi seperti yang diterangkan.Kualiti pembinaannya terasa sama teguhnya dengan skrin pilihan utama dan naib juara.Ia adalah mudah untuk dipasang, dan jaringan gentian kaca tahan lama menahan regangan dan lalu lintas yang ringan.Arahan pemasangan yang disertakan adalah minimum, tetapi terdapat video pemasangan di tapak penjual.Walau bagaimanapun, ia tidak disertakan dengan paku payung pilihan untuk membantu mengekalkannya pada permukaan yang tidak rata.

Dapatkan pintu skrin magnet Homearda di Amazon.

Daripada pelbagai magnet individu, Pintu Skrin Magnetik Augo poliester ringan hanya menggunakan satu magnet pada setiap sisi yang menjalankan seluruh panjang tepi, dari atas ke bawah, untuk memastikan pintu ditutup.Untuk masa apabila membiarkan pintu terbuka memudahkan orang ramai untuk masuk dan keluar, gunakan kancing yang dijahit pada langsir untuk memastikan kedua-dua belah skrin terbelah.

Skrin 38 kali 83 inci dipasang dengan pelekat, tetapi paku payung disertakan untuk kekuatan tambahan.Skrin digantung pada lapisan Velcro, jadi ia mudah dikeluarkan untuk pembersihan.

Kami mendapati skrin ini dibuka dan ditutup dengan mudah terima kasih kepada magnet panjang penuh sepanjang panjangnya.Walaupun skrin ini diperbuat daripada jejaring poliester, ia lebih nipis daripada skrin lain yang kami uji, dan ia nampaknya tidak dapat menampung jumlah trafik haiwan dan manusia yang tinggi.Lebih baik jika skrin ini dipasang pada pintu dengan trafik rendah.

Dapatkan pintu skrin magnet Augo di Amazon.

Pintu skrin magnetik ini datang dalam pelbagai saiz supaya pintu boleh dipasang pada hampir mana-mana pintu termasuk saiz pintu Perancis biasa.Julat menjangkau dari 39 inci lebar dengan 83 inci panjang hingga 72 inci lebar dengan 80 inci panjang, dengan tujuh pilihan tambahan yang terdapat di antara kedua-dua ekstrem ini.

Jaring dibuat dengan poliester ringan untuk menghalang pepijat keluar sambil membenarkan udara segar masuk. Dan ia mesra haiwan peliharaan, jadi ahli keluarga berkaki empat tidak sepatutnya menghadapi masalah untuk keluar masuk.Pasang pintu pada logam atau kayu dengan jalur pelekat, dan pertimbangkan untuk menggunakan paku payung yang disertakan untuk keselamatan tambahan.

Kami mendapati bahawa pintu skrin berkembar ini sesuai dengan sempurna dalam bingkai pintu Perancis lebar purata.Pemasangan tidak rumit dan arahannya mudah.Skrin adalah tugas ringan dan akan terbuka dengan angin yang kuat.Walau bagaimanapun, jaringan itu agak tipis, jadi ia tidak menghalang pandangan anda dari dalam tetapi masih cukup gelap untuk melindungi privasi anda daripada pandangan luar.

Dapatkan pintu skrin magnetik Ikstar di Amazon.

Model Magzo ini direka bentuk dengan pengait kalis angin di bahagian tengah dan bawah pintu untuk memastikan ia tertutup, walaupun dalam keadaan angin kencang.Ia dibuat dengan gentian kaca tahan lama dan dilekatkan pada sama ada bingkai kayu atau logam dengan jalur Velcro pelekat yang disertakan.Pintu skrin juga termasuk pakej paku payung untuk keselamatan tambahan (sesuai untuk bingkai kayu sahaja).

Haiwan peliharaan boleh berjalan masuk dan keluar melalui skrin tanpa merosakkan pintu atau menariknya dari bingkai.Pintu skrin magnetik ini terdapat dalam pelbagai saiz, antara 40 inci lebar dengan 82 inci panjang hingga 72 inci lebar dengan 96 inci panjang, menjadikannya sesuai untuk pintu masuk standard, pintu gelangsar dan pintu Perancis.

Terima kasih kepada pengait kalis angin pada bahagian tengah dan bawah tirai pintu skrin, kami mendapati bahawa skrin ini kekal tertutup pada hari yang berangin.Skrinnya lebih berat daripada skrin poliester dua pintu yang kami uji, yang membantu mengekalkannya pada hari berangin dan membolehkannya menahan lalu lintas kaki yang sibuk.Ia membuka dan menutup dengan mudah, dan anjing kami boleh melalui tanpa masalah.

Dapatkan pintu skrin magnet Magzo di Amazon.

Kami juga menguji Wolf & Moon Products Bug Off Instant Screen dan Ownpets Dog Screen Door, tetapi kedua-dua produk tidak melepasi piawaian ujian kami.

Walaupun skrin magnet Wolf & Moon Products Bug Off adalah yang paling mudah dipasang, ia mempunyai banyak kelemahan.Skrin ini ialah skrin magnetik paling mahal yang kami uji, namun pembinaannya tidak sekukuh yang lain.Ia mempunyai berat berat di bahagian bawah dan mempunyai sistem pemasangan rod ketegangan, menjadikannya mudah untuk dipasang.Walau bagaimanapun, ia hanya mempunyai dua magnet yang terletak di bahagian bawah skrin dan tab Velcro pelekat pada sisi skrin untuk dipasang pada bingkai pintu.Reka bentuk ini meninggalkan celah untuk pepijat dan makhluk kecil lain untuk ditembusi.Apabila anjing kita masuk dan keluar, selalunya terdapat jurang yang ketara di tengah-tengah skrin kerana tidak ada magnet yang mencukupi untuk memaksanya ditutup.Juga, selepas beberapa ketika, rod ketegangan perlu dilaraskan.Secara keseluruhan, kami mendapati bahawa reka bentuk dan kualiti skrin adalah buruk.

Pintu Skrin Anjing Ownpets bukan pintu skrin magnetik, jadi kami tidak dapat mengujinya dengan tepat dengan rubrik yang ditetapkan untuk pintu skrin magnetik.Walau bagaimanapun, kerana ia adalah produk yang popular, kami memasangnya pada skrin boleh tanggal pada pintu ribut kami.Kami mendapati pemasangan itu mudah, tetapi anda perlu memotong bahagian skrin sedia ada anda untuk membuat bukaan untuk pintu anjing.Walaupun ia berfungsi seperti yang diterangkan, kami mendapati bahawa pintu skrin anjing ditarik pada skrin semasa anjing kami melaluinya.Ini tidak memberi kami keyakinan bahawa persediaan akan tahan lama kerana ia bergantung pada keadaan dan kekuatan pintu skrin sedia ada.

Untuk membeli-belah dengan bijak untuk pintu skrin magnetik terbaik, pertimbangkan pertimbangan berikut termasuk saiz, bahan, pembinaan, kegunaan yang dimaksudkan dan kemudahan pemasangan.

Pengukuran yang tepat diperlukan untuk berjaya menggantikan pintu dan tingkap, dan pintu skrin magnet tidak terkecuali.Ambil ukuran lebar dan ketinggian pintu serta pintu skrin sedia ada (jika ada) untuk menentukan saiz pintu skrin magnetik yang betul untuk dibeli dengan tepat.

Sesetengah jenama datang dalam satu saiz sahaja, tetapi kebanyakannya menawarkan berbilang lebar dan ketinggian.Jika pintu anda berada di antara saiz standard, anda mungkin boleh melaraskan model yang lebih besar agar muat.

Ukur lebar ambang pintu dari sebelah kiri bingkai pintu ke sebelah kanan, kemudian ukur ketinggian ambang pintu dari tanah ke bingkai pintu atas.Bandingkan ukuran lebar demi ketinggian ini dengan saiz pintu skrin biasa untuk mencari pintu jejaring magnetik yang sesuai untuk rumah anda.

Gentian kaca dan poliester ialah bahan utama yang digunakan untuk mencipta jejaring pada pintu skrin magnetik, tetapi plastik ABS boleh digunakan untuk meningkatkan ketahanan pada pintu skrin magnet yang dibuat khas untuk haiwan peliharaan.Logam dan kayu adalah bahan bingkai yang paling biasa untuk pintu ini.

Pintu skrin magnetik boleh disertakan dengan pelbagai jenis pengikat untuk menahan pintu tertutup dan memastikan pintu dipasang di lokasinya.Pilihan pengikat, sebagai tambahan kepada magnet, termasuk paku dan pengait tahan angin.

Pintu boleh menjadi bukaan satu pintu atau bukaan dua pintu, dan sebelum membeli pintu skrin magnetik, anda perlu menentukan pintu yang anda miliki supaya anda boleh melabur dalam produk yang betul untuk mengisi ruang dengan betul.

Pintu skrin magnetik boleh disertakan dengan beberapa ciri tambahan yang menjadikannya lebih mudah digunakan, termasuk magnet jalur penuh, pintu haiwan peliharaan dan bincang sisi untuk menahan pintu terbuka.

Pintu skrin magnet biasanya sangat mudah dipasang oleh DIYer jika arahan pengilang diikuti.Walaupun model berkualiti kekal di tempatnya dengan baik apabila dipasang dengan betul, ia boleh dianggap sebagai pintu skrin sementara kerana menurunkannya boleh dilakukan dengan mudah.Berikut adalah beberapa pertimbangan yang perlu diingat semasa pemasangan:

Pintu skrin magnet mesti dibersihkan dan diselenggara dengan betul untuk memanjangkan hayat skrin.Habuk dengan kerap dengan kain mikrofiber atau kain penyapu lain untuk mengeluarkan kotoran dan serpihan dari mesh, dan basuh setiap minggu dengan kain lembap dan sabun lembut.

Skrin mesh hendaklah sentiasa dibiarkan kering di udara;jangan letakkannya di dalam pengering, yang boleh merosakkannya.

Anda mungkin lebih suka membeli sistem Velcro yang dipasang pada bingkai pintu dan pada tepi pintu skrin magnetik menggunakan pelekat.Pintu skrin magnetik dilekatkan pada lapisan Velcro seperti yang diperlukan dan mudah dikeluarkan untuk mencuci dengan tangan di dalam singki.

Pintu skrin magnet di rumah, kotej atau treler anda memastikan tempat anda bebas pepijat sambil membenarkan cahaya dan udara masuk untuk pengudaraan.Ia akan terbukti sangat berguna untuk pemilik haiwan peliharaan, kerana kucing dan anjing boleh melaluinya dengan mudah.

Pengikat magnet ditutup dengan cepat dan senyap sebelum serangga seperti nyamuk boleh masuk. Walaupun penambahan ini memerlukan pembersihan dan pencucian yang kerap, pintu skrin magnetik adalah penyelenggaraan yang rendah dan benar-benar membolehkan anda menikmati cuaca yang menyenangkan tanpa serangan pepijat.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang memilih dan menggunakan pintu skrin magnetik terbaik, lihat jawapan di bawah untuk beberapa soalan yang paling biasa ditanya tentang produk ini.

Pintu magnet mempunyai dua panel mesh yang dipasang pada bingkai pintu.Panel disatukan di tengah menggunakan magnet berwajaran yang dijahit ke dalam sempadan jaring untuk menutup pintu secara magnetik.Pengguna hanya melalui sesuka hati, dan pintu ditutup di belakang mereka secara automatik.

Terdapat beberapa jenis pintu skrin yang berbeza termasuk pintu skrin berengsel, boleh ditarik balik, gelongsor, berputar dan magnet.Sesetengah orang mungkin juga memasukkan pintu ribut dalam klasifikasi pintu skrin, walaupun secara teknikal mereka tidak mempunyai skrin dan tidak sesuai dengan kategori ini.

Cari magnet yang kuat dan pengait tahan angin untuk membantu melindungi pintu daripada tiupan yang kuat.Penyelesaian ini membolehkan orang di dalam rumah mereka masih menikmati angin tanpa pintu ditiup terbuka atau ditiup sepenuhnya dari bingkai.

Memasang pintu skrin magnetik tidak sukar apabila mengikuti langkah mudah ini.Pertama, kenal pasti jenis pengikat.Paku ibu jari sesuai untuk bingkai kayu, tetapi untuk logam, anda perlu menggunakan jalur Velcro pelekat.

Untuk pintu skrin magnet yang dipasang pada jelujur:

Untuk pemasangan jalur Velcro pelekat:

Bob Vila telah menjadi American Handyman sejak 1979. Sebagai pengacara siri TV yang digemari dan inovatif termasuk "This Old House" dan "Bob Vila's Home Again," dia mempopularkan dan menjadi sinonim dengan pembaikan rumah "buat sendiri".

Sepanjang kerjayanya selama berdekad-dekad, Bob Vila telah membantu berjuta-juta orang membina, mengubah suai, membaiki dan hidup lebih baik setiap hari—satu tradisi yang berterusan hari ini dengan nasihat rumah pakar namun boleh diakses.Pasukan Bob Vila menyaring maklumat yang perlu diketahui ke dalam tutorial projek, panduan penyelenggaraan, alat 101 dan banyak lagi.Pakar rumah dan taman ini kemudiannya menyelidik, memeriksa dan mengesyorkan produk yang menyokong pemilik rumah, penyewa, DIY dan profesional dalam senarai tugasan mereka.

Debbie Wolfe ialah seorang jurugambar, pengarang, dan penulis bebas dalam pelbagai bidang.Dia telah menyumbang ratusan artikel rumah, taman dan kraf serta tutorial DIY untuk saluran media dan peruncit terkemuka, termasuk HGTV, Real Simple, Forbes Advisor, The Spruce, The Home Depot, Walmart dan Mother Earth News.Beliau ialah pengarang dua buku DIY: Projek Taman dan Kraf Do-It-Yourself dan Kerajinan dengan Herba daripada Skyhorse Publishing.Pendekatan ujiannya adalah mudah dan berfikiran bajet.

Penyelidikan tambahan disediakan oleh Timothy Dale.

Artikel mungkin mengandungi pautan gabungan yang membolehkan kami berkongsi hasil daripada sebarang pembelian yang dibuat.

Pendaftaran pada atau penggunaan laman web ini merupakan penerimaan Syarat Perkhidmatan kami.